Retourneren

Indien je je bestelling retour wilt sturen, is dat natuurlijk mogelijk. Wij vragen je dan eerst om per e-mail of telefoon contact met ons op te nemen. Wij nemen dan de eenvoudige procedure met je door. Het kan natuurlijk voor komen dat je een verkeerde sterkte besteld hebt en dat je de bestelling wilt ruilen of retourneren. 

Bestelling retourneren of Ruilen (Herroepingsrecht) Na ontvangst van de bestelling heb je 14 dagen om aan te geven dat je van de koop afziet. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen kosteloos retour sturen. De voorwaarde is echter wel dat de contactlenzen en vloeistoffen alleen teruggestuurd kunnen worden, indien de verzegeling op de verpakking nog intact is. (Dit is i.v.m. hygiëne) U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Nadat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van de herroepingsrecht heb je 14 dagen de tijd om je bestelling kosteloos te retourneren. Indien u uw bestelling wilt ruilen of retourneren, vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met Toplenzen middels telefoonnummer 020 - 445 2400 of een e-mail te sturen naar info@toplenzen.nl zodat wij de eenvoudige procedure met je door kunnen nemen. Wilt u gebruik maken van het retourformulier voor herroeping klikt u dan hier om te downloaden. Mocht u het Europese modelformulier willen gebruiken klikt u hier. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Het herroepingsrecht geldt ook voor abonnementen. U bent alleen gehouden de eventuele abonnementskosten te betalen voor de dienst tot het moment van ontbinding.


Versturen van retouren
Indien je artikelen retour stuurt, vragen wij je vriendelijk om gebruik te maken van de originele verzendverpakking van Toplenzen of een andere stevige verzendverpakking. Gelieve geen gebruik te maken van een envelop, aangezien de producten dan zullen beschadigen en niet meer ter creditering kunnen worden aangeboden bij de fabrikant. Bij beschadigde geretourneerde producten kunnen wij een schadevergoeding bij de consument in rekening brengen. Een eventuele retour storting zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen afgehandeld worden. Wij kunnen indien gewenst u een antwoordnummer zenden waar u het pakket gratis heen kan sturen. Als u gebruik maakt van ons antwoordnummer/retourlabel, houd er dan rekening mee dat het risico voor de terugzending bij u als consument blijft liggen. Mocht het product kwijtraken tijdens de retournering, dan is dit uw risico. Wij raden u daarom aan ​(bij hogere orderwaarde) uw verzending te verzekeren en een verzendbewijs te bewaren.

Bestelling annuleren 
Mocht je besluiten de bestelling te annuleren zal Toplenzen.nl zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen het bedrag retour storten.

Heeft u een klacht?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 


Ons retour Adres:

Toplenzen.nl
Keurmeesterstraat 23
1187 ZX  Amstelveen

 

Onze producten
Overzicht van onze producten

Profiteer meer
Wij zien u graag als vaste klant bij Toplenzen, daarom doen wij voor vaste klanten net even iets extra's